Od ponad dwóch lat pełnię rolę Specjalisty ds. BHP
z ramienia Generalnego Wykonawcy
na projekcie „Modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele”
który ma wartość około 347 mln zł. 




Dodatkowo „przy okazji” kiedy prowadzę wewnętrzne kontrole i objeżdżam teren budowy, dokumentuję postęp prac
Dziś chciałbym się z wami podzielić jednym z największych obiektów tej inwestycji a mianowicie to 245-metrowy, blisko 1000-tonowy nowy most kolejowy nad Narwią w Ostrołęce. Nasuwanie mostu na przygotowane podpory zajęło 21 dni. 



Nadzór nad demontażem starej konstrukcji a następnie montażem oraz nasunięciem nowej konstrukcji mostu był nie lada wyzwaniem… jednak nie ma rzeczy niemożliwych
Szczególnie w tak zgranym zespole jaki mamy na Modernizacji LK35




Prawdę mówiąc inwestycja małymi krokami dobiega końca
po zakończeniu prac, linia będzie dostosowana do prędkości pociągów 120 km/h (80 km/h dla pociągów towarowych). Czas przejazdu z Ostrołęki do Chorzel przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych. 


Osobiście cieszą mnie każde inwestycje realizowane w moim rodzinnym mieście, ponieważ daje to szanse na szybszy rozwój miasta Ostrołęki a co za tym idzie lepszy byt mieszkańców 

