Od ponad dwóch lat pełnię rolę Specjalisty ds. BHP z ramienia Generalnego Wykonawcy na projekcie „Modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” który ma wartość około 347 mln zł.
Dodatkowo „przy okazji” kiedy prowadzę wewnętrzne kontrole i objeżdżam teren budowy, dokumentuję postęp prac Dziś chciałbym się z wami podzielić jednym z największych obiektów tej inwestycji a mianowicie to 245-metrowy, blisko 1000-tonowy nowy most kolejowy nad Narwią w Ostrołęce. Nasuwanie mostu na przygotowane podpory zajęło 21 dni.
Nadzór nad demontażem starej konstrukcji a następnie montażem oraz nasunięciem nowej konstrukcji mostu był nie lada wyzwaniem… jednak nie ma rzeczy niemożliwych Szczególnie w tak zgranym zespole jaki mamy na Modernizacji LK35
Prawdę mówiąc inwestycja małymi krokami dobiega końca po zakończeniu prac, linia będzie dostosowana do prędkości pociągów 120 km/h (80 km/h dla pociągów towarowych). Czas przejazdu z Ostrołęki do Chorzel przewidywany jest na około 50 minut dla pociągów regionalnych.
Osobiście cieszą mnie każde inwestycje realizowane w moim rodzinnym mieście, ponieważ daje to szanse na szybszy rozwój miasta Ostrołęki a co za tym idzie lepszy byt mieszkańców